Kampen mot mobbning!

Hej och välkommen till min nystartade blogg som ska handla om det som flera tusentals barn utsätts för i skolan varje dag: mobbning. Här kommer jag att skriva lite om vad jag tycker om mobbning och samt ge lite tips och råd till er läsare! Vi måste stoppa mobbning! Känner DU att du vill ha någon att prata med men inte vill avslöja din identitet (namn, ålder, bostadsort m.m) så är det bara att kontakta mig på min mail, [email protected]

Du som mailar är absolut HELT anonym och behöver inte alls skriva namn, ålder eller vart du bor.

Jag kommer heller inte att lämna ut din mailadress till någon annan, utan ditt problem kommer att stanna mellan dig och mig!

Jag kommer göra mitt allra bästa att svara på alla mail som jag får. Med tanke på att jag går i skolan så kan det bli kämpigt men jag ska göra så gott det går! Tveka inte, maila mig!

tillsammans kan vi stoppa det här, men då måste vi samarbeta!


Kommentarer
Postat av: en blogg bland tusen andra

Skönt att det finns människor som du. :)

2011-01-20 @ 19:35:38
URL: http://kavajen.blogg.se/
Postat av: ems

riktigt bra idé!

2011-01-22 @ 12:27:04
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0