Konsten att vara sig själv

ett lagomt land är något Sverige är. Landet lagomt.


I det här landet är det tydliga regler på hur man ska vara. Det är fel att skilja sig från andra människor.
Det är fel att sticka ut och vara sig själv. För är man det, så blir man behandlat på fel sätt. Man ska alltid vara någon man egentligen inte är. Jag förstår mig inte på folk som vill vara som alla andra, fan vad tråkigt.

Det är nästan så att det är skrivet i lagen att är man sig själv, kör sitt eget race och fullständigt skiter i vad andra tycker om en så ska man bli behandlat på ett annat sätt. Jag har alltid varit mig själv, för jag tror att man vinner på det. Man vinner aldrig på att spela och försöka vara någon man inte är. Då är man fake. Jag har alltid beundrat människor som är sig själva, kör sitt eget race och struntar i vad andra tycker. Det är en konst att vara sig själv och det är inte alla som fixar det. Alla är inte tillräckligt starka för att visa sitt rätta jag. Det tycker jag är synd. För i längden vinner man på att vara sig själv.

Så sist av allt vill jag säga att ni alla som läser det här, var er själva! Försök inte vara någon ni inte är.
Jag kommer alltid, alltid, alltid, alltid, alltid, alltid, alltid, alltid, alltid stötta och se upp till människor som vågar sticka ut från den förbaskat tråkiga mängden, vågar vara udda, är sig själv och fullständigt skiter i folks åsikter om en!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sant !



synd att jag inte tar på mig min sjal pågrund av att

jag är rädd för att diskrimineras :( fortsätt sprida din blogg ! :D kram <3

2011-01-26 @ 19:08:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

maila till kissie och säg att hon ska göra dig känd <3

2011-01-26 @ 20:42:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0